donderdag 14 mei 2015

weer een stukje verder

met de lentequilt, mijn avonden zijn gevuld met vliegende gansjes, dronken mannen die op of naast het pad moeten vallen, bloemetjes in vaasjes zetten, en met een festonsteek op de stof naaien
 




... en weet je ik heb er zoveel plezier aan dat ik er nog graag een poosje mee doorga. Heerlijk lapjes kopen via facebook, me vergapen aan een heleboel moois op internet, tijdschriften lezen over quilten, heerlijke dagen doorbrengen met lapjes dames, wat een heerlijke hobby.
 

4 opmerkingen:

  1. Wat ga je hard! Wauw en het word zo mooi.
    En hihi ik zag je naam weer geregeld voorbij komen bij lapjes kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je ben goed bezig, zowel in het kopen als wel verwerken van de stofjes. erg leuk allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heerlijke hobby! Wat een leuke vrolijke quilt ben je aan het maken!

    BeantwoordenVerwijderen