dinsdag 6 januari 2015

Randje per week 2014 is voltooid

Na een jaar elke week 2 randjes borduren. Bijna elke vrijdagavond laat even snel kijken  "zijn ze ingewikkeld , of valt het mee" Is het af de randje-per-week lap 2014
 
 
Overal al zag ik patroontjes verschijnen die anderen ertussen frummelde met de mooiste resultaten , maar ik wilde "gewoon " de randjes van de oude schoollapjes die Annelies en Simone bij elkaar gezocht hadden. Wel heb ik aan het einde van de lap een patroontje van een bordurende dame toegevoegd, ik vond het toch wel toepasselijk.


Op marktplaats vond ik al in het begin van 2014 een prachtige oude weefspoel die heel geschikt was om het randjes project op te rollen, ik ben de dame die hem aanbood nog steeds erg dankbaar. Nu staat het te pronken op een taartplateau en onder een mooie stolp. Stofvrij  maar hopelijk ook katproof.

Het was zo al met al een beste klus, vooral als ik achterliep met de randjes. Ik ben trots op mezelf  !!!!

7 opmerkingen:

  1. Super! Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen. En wat staat het prachtig zo op die weefspoel en onder de stolp. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu nog zo sterk dat ik niet aan de nieuwe randjes van 2015 ben begonnen. Maar of ik het vol kan houden??? Wat doe jij???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marguerite, ik wil eerst wat andere dingen afmaken, maar het kan heel goed zijn dat ik op de handwerkbeurs weer overstag ga en thuiskom met 2 meter randenstof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Je hebt je randje heel erg mooi afgewerkt met die silhouette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag terecht trots zijn op jezelf, wat een prachtig werkstuk heb je gemaakt. Leuk dat je onderaan de borduurster hebt gemaakt. En wat ziet het er mooi uit onder de stolp met die ouderwetse wasknijpers. Geniet van je resultaat. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij erg mooi geworden. Prachtig zelfs. En wat een mooie plek heeft hij gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook heel mooi geworden, zeker met die bordurende vrouw onderaan erbij. En hoe mooi staat hij te pronken op die weefspoel onder je stolp!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen